Åna Sira FK spiller finalespill i bygdecupen på Haua på lørdag 29.09.

Postet av Åna-Sira FK den 27. Sep 2018

På lørdag 29.09 spiller Åna Sira FK i finalespillet for bygdecupen på Haua.

Da ÅSFK vant alle sine kamper i det innledende seriespillet så er vi blant de 4 lagene som skal spille finalespill. Kampene skal gå på Kvassåsen Lane. Dette er en bane som ligger oppe i Kvassåsen på Haua. For å finne frem til denne så tar en av opp til høyre rett etter hoved fotballbanen på Haua når en kommer fra Åna Sira, så ligger banen oppe i byggefeltet. Parkering må skje nede ved hovedbanen da det er litt liten plass rundt Kvassåsen Lane.

Dette er en serie\cup i regi av Heroes of Haua og har vært en kjempesuksess og utrolig moro å være med på. Kampene har gått på diverse baner\balløkker\gressplener rundt omkring på Haua. Må nevne spesielt Dalen Ground i Sokndalstand som en helt fantastisk opplevelse å spille kamp på, da kampene her foregår både på banen og i området rundt. Tror egentlig ikke at ballen er ute av spill før den er på havet:). Våres kamper har gått på alltid perfekte Åna Sira Stadion.

Finalespillet starter kl 1300 med den første semifinalen. Den andre semifinalen starter rett etter at den første er ferdig. Selve finalen starter kl 1530.

Møt opp med godt humør og pågangsmot og støtt guttane på laget fra Åna Sira.

Det kan bli en kjempeopplevelse for de som møter opp. Det garanteres fotballkunnskaper på det aller høyeste nivå.