Ny hjertestarter montert på Joker butikken i Åna Sira

Postet av Åna-Sira FK den 2. Feb 2019

En gladsak og gode nyheter for innbyggerne i Åna Sira.

Da har vi montert en ny hjertestarter i Åna Sira på Joker butikken i sittebua på siden .

Denne er en gave til innbyggerne i Åna Sira fra følgende sponsorer:

Åna Sira Fotballklubb, Sira Kvina Kraftselskap og Flekkefjord Sparebank.

Det er ikke annet enn imponerende innsats av sponsorene å bidra til en slik investering og ett fantastisk hjelpemiddel hvis ulykken skulle være ute. Vi retter en stor takk til alle som har bidratt til å få denne på plass. Sira Kvina Kraftselskap stilte også opp med monteringshjelp for oppbevaringsskapet som hjertestarteren er plassert i og har tilkoblet alarm og varme i denne. En stor takk til Åge Sigurd Gjertsen for hjelpen med dette arbeidet.

Denne hjertestarteren er klar til bruk og kan bare tas ut av skapet ved ett nødstilfelle og brukes. Det vil gå en alarm fra skapet når det åpnes men det er ikke noe å ta hensyn til i en nødsituasjon.

Det vil også bli satt opp ett par kurs i bruken av en hjertestarter etter hvert i 2 etg på Joker butikken og i klubbhallen til Åna Sira Fotballklubb.

Hjertestarteren blir også registrert i 113.no registeret etter hvert.

Flott liten pokerturnering avholdt i Åna Sira.

Postet av Åna-Sira FK den 2. Jan 2019

En flott liten pokerturnering ble avholdt på klubbhuset i Åna Sira.

Det møtte frem ca 30 spillere som ville konkurrere i pokerspilling.

Linn Skailand ble den store mesteren med Henning Sivertsen på 2 plass og Mari-Ann Daland på 3.

Vi gratulerer vinnerne og ønsker alle deltakerne bedre lykke neste gang.

En stor takk til arrangement komiteen for arrangementet og aktiviteten.

Åna Sira Fotballklubb 2018

Postet av Åna-Sira FK den 23. Des 2018

Åna Sira Fotballklubb vil med dette takke alle som har bidratt til å holde klubben aktiv i 2018.

Medlemmer, aktive og passive, styret, arrangement komiteen, Dart gjengen, Frisbee gjengen, 10 på topp gjengen, fotballaget, osv.

Vi retter også en stor takk til sponsorene og uten dem hadde det nesten ikke vært mulig å opprettholde det forholdsvis høye aktivitetsnivået vi tross alt har selv om vi er en liten klubb.

Tusen takk alle sammen, dette betyr mye for bygda Åna Sira.

Fristen for innlevering av turkart 10 på topp 2018 nærmer seg.

Postet av Åna-Sira FK den 21. Des 2018

Da nærmer fristen seg for innlevering av årets 10 på topp kart hvis en ønsker å være med i trekningen av 2 flott gavekort pålydene kr 500 fra Intersport Flekkefjord.

Det har i år vært 22 turer som har vært med på kartet. For å være med i trekningen og få tilsendt diplom så må voksne minimum har 10 stk klipp og barn 6 stk klipp.

Det har vært en stor suksess i år også dette tiltaket og det er trykket og utlevert ca 800 kart.

Det har vært utført utallige dugnadstimer ifm rydding, merking, montering av postkasser, tenger, bøker osv.
Vi sender en stor takk for innsatsen til Petter Kvelland, Jan Helge Trelsgård, Kjell Tore Sand og Kenneth Egeland for en kjempejobb i denne forbindelse.

Gi gjerne en tilbakemelding på turene og eventuelle forbedringer vi kan gjøre, samt ønsker om nye turer og forslag til det.

Fristen for innlevering er egentlig før nyttår men trekning av gavekortene og utlevering av diplomene gjøres ikke før på årsmøtet i Åna Sira Fotballklubb i midten av februar, så det er absolutt siste frist.

Kart kan leveres i postkasse i Eikedalen 5 eller på klubbhuset i Åna Sira veien 1, samt på Joker Åna Sira.

En stor takk til årets sponsorer av Åna Sira Fotballklubb.

Vinnerne av høstsesongen 2018 i Grensebullen Dart klubb er kåret.

Postet av Åna-Sira FK den 21. Des 2018

Da var høstsesongen i Grensebullen Dart klubb over og vinnerne er kåret.

1. plass Inger Johanne Egeland
2. plass Einar Egeland
3. plass Ruben Omdal

Det var hard kamp om 3 plassen i år da det var 2 stk som hadde lik poengsum, Ruben Omdal og Kenneth Egeland. Dette medførte omkamp der Ruben gikk av med seieren.

Det har vært ca 8-15 stk hver onsdag og spilt dart i klubbhallen kl 1930. Dette er ett flott tiltak og en fin aktivitet for alle som ønsker å delta. Dette er åpent for alle.

Vi gratulerer vinnerne og ønsker gamle og nye dartere velkommen til ny sesong over nyttår.