Årsmøte for Åna Sira Fotballklubb 2018

Postet av Åna-Sira FK den 18. Feb 2018

Da er årsmøtet for Åna Sira Fotballklubb 2018 avholdt. Det møtte ca 70 personer med stort og smått og det ble både årsmøte, bygdekafe og bingo i en smell. Flott at så mange møter opp da dette gir oss i styret en god drive til å stå på videre for å drifte klubben.

Styret som ble valgt er Leder Kjell Tore Sand, sekretær Greta K. Sivertsen, Kasserer Petter Kvelland, nestleder Jannicke Egeland, hus ansvarlig Arnstein Eie og Leif Inge Håland, arrangement komite Gunn Marie Sand.

Det ble levert ut blomster til personer som har bidratt litt ekstra i sesongen 2017.

Tina K Sivertsen som har bidratt i lang tid med utarbeidelse av kart og diplomer til 10 på topp turer. Lars Petersen Krogh som gjorde en stor innsats med reparasjon av diverse mål på stadion i fjor. Geir Åvedal som alltid stiller opp som dommer når vi i fotballklubben spør om hans tjenester.   Petter Kvelland fikk også blomster for lang og tro tjeneste for Åna Sira Fotballklubb.

Gratulerer til alle sammen.