Sponsor bilde Åna Sira Fotballklubb 2017

Postet av Åna-Sira FK den 21. Nov 2017

Åna Sira Fotballklubb retter en stor takk til sponsorene for ett strålende samarbeid i sesongen 2017.

Uten disse gode samarbeidspartnerne hadde vi ikke kunnet opprettholde det store aktivitetsnivået vi har.

Åna Sira Fotballklubb har i år hatt ett 5 er lag med i to lokale serier, bygdeserien i Sokndal og i bedrifts\mosjonsserien i Flekkefjord. Åna Sira fotballklubb ble nr 2 i begge seriene. I bygdeserien i Sokndal møtte vi Rekefjord i finalen.

Vi har en aktiv dart klubb som spiller hver onsdag i klubbhuset i Åna Sira som heter Grensebullen Dart klubb og vi deltar i turneringer sammen med Ventebullen Dart klubb i Flekkefjord.

Vi har også etablert en flott Frisbee golf bane på Åna Sira Stadion. Her er det stor aktivitet nesten hele året igjennom. Her ligger det utstyr og kart over banen til fri benyttelse i kiosk\material bu ved banen.

Vi har utarbeidet ett flott 10 på topp turkart i Åna Sira og området rundt, samt merket og hengt opp postkasser med registreringsbok på totalt 18 turer i området. Kart kan fås på Joker i Åna Sira samt i postkasse på klubbhuset. Kartene kan leveres inn ved årsslutt og hvis en har gått 10 eller flere turer så er en med i trekning av 2 stk gavekort a\kr 500.-.

Det er også opprettet bibliotek i TV stue i klubbhallen der alle som ønsker kan låne massevis av bøker helt gratis. Biblioteket er åpen en dag i uken, tirsdager. Her styrer Gunn Marie Sand med stor kunnskap om bøker.