Årets bygdecup på Haua 2018 .

Postet av Åna-Sira FK den 30. Sep 2018

Da var fotball sesongen 2018 over og vi i Åna Sira Fotballklubb sender en stor takk til Heroes of Haua for en fantastisk flott arrangert bygdecup. Det er ikke annet enn imponerende det denne flotte gjenge på Haua får til av aktiviteter og arrangementer.

Åna Sira Fotballklubb har deltatt i årets cup\serie og vi vant alle kampene i det innledende spillet. På selve finaledagen ble det seier i semifinalen mot Rekefjord og tap i selve finalen mot Sentrumslaget. Vi gratulerer Sentrumslaget med årets bygdecup.

På kvelden ble det arrangert gallamiddag for alle lagene som har deltatt i årets serie på klubbhuset til SIK. Her ble det servert ett flott koldtbord fra Sogndalstrand. Det var Quiz, diverse leker og annen god aktivitet helt ut i de små nattestimer.

Spillere som har vært i aksjon for Åna Sira i år er: Petter Kvelland, Vidar Pedersen, Vidar Løyning, Thomas Åvedal, Christian Reistad, Runar Log, Tom Inge Log, Thor Henning Sigbjørnsen, Tore Osmundsen, Kristoffer Egeland, Marius Mål, Lars Krogh, Kai Espen Feed, Espen Midtbø, Kjetil Haneberg.

Det er imponerende av en liten bygd som Åna Sira at det kan stilles så mye tung fotballkompetanse. En stor takk til alle som har deltatt i årets serie.

Pokal, diplomer og medaljer ble med hjem til Åna Sira.

Vi fikk en flott diplom for å ha alt på stell fra klubben sin side og den ble spesielt godt mottatt av undertegnede.

En stor takk til alle tilskuere fra Åna Sira som tok turen til Haua for å støtte laget. Tror ikke det var mange folk igjen i Åna Sira under kampen da det føltes som om hele bygda var på beina.