Åna Sira mot Årstad Goates i bygdeserien på Haua.

Postet av Åna-Sira FK den 28. Jun 2018

Ja da har vi vært tilbake på Dalen Ground i Sokndalstrand og spilt kamp i bygdeserien på Haua.

Det er rett og slett en opplevelse for livet å få lov å være med å spille kamper på denne banen i Sokndalstrand og sammen med denne flotte gjengen av Åna Sira spillere.

Kampen i dag var mellom Åna Sira og Årstad Goates og resultatet ble seier til Åna Sira med 6-3.

Kampen startet dårlig for Åna Sira da Årstad scoret 2 mål etter 5-6 minutter men guttane fra Åna kjempet seg inn i kampen og snart sto det 5-2 til Åna. Kampen bølget frem og tilbake men Åna satte sjansene sin og resultatet ble til slutt 6-3. Målene til Åna Sira ble laget av Vidar Pedersen 2, Kai Espen Feed 2, Thomas Åvedal 1, Espen Midtbø 1. Det hardnet til litt mot slutten av kampen med sugende taklinger og litt munnbruk men det må vi og andre tåle. Ingen skader og da er det en god kamp.

Laget i dag besto av Petter Kvelland, Tom Inge Log, Kai Espen Feed, Thomas Åvedal, Christian Reistad, Runar Log, Espen Midtbø, Vidar Pedersen og Marius Mål.

Åna Sira har vel det absolutt eldste laget totalt sett i serien men det er ingen hindring da alder bare er ett tall. Det viser seg gang på gang.

HEIA ÅNA SIRA......