Avtale mellom Åna Sira Fotballklubb og Sokndal Kommune er godkjent

Postet av Åna-Sira FK den 1. Mai 2018

Da ser det ut til at Åna Sira Fotballklubb og Sokndal Kommune kommer til en enighet om en drift og vedlikeholdsavtale om Åna Sira Stadion. Dette er en god løsning for begge parter.

Åna Sira Fotballklubb Da er saken godtatt og vedtatt av Sokndal kommune. Dette har vært en lang og hard kamp som nå belønnes med en ordning som er til det beste for begge parter, Åna Sira Fotballklubb og Sokndal Kommune. Administrasjonen i Sokndal kommune ved rådmann Helge Madland og tidligere plan og teknikk sjef Roger Egeli skal har ros for måten de har behandlet saken på og fått frem en en god og varig avtale om drift og vedlikehold av Åna Sira Stadion. Dette skaper forutsigbarehet og gode rammer for driften og vedlikeholdet av stadionanlegget. Nå kan det legges langtidsplaner og fokusere på å fortsatt holde ett høyt nivå og standard på anlegget til det beste for alle som ønsker å bruke dette.