1 runde i bedriftsserien i Flekkefjord

Postet av Åna-Sira FK den 30. Mai 2017

Da har den første runden i bedriftsserien i Flekkefjord blitt avholdt.

Resultatene fra kampene er som følger:

Vollen FK - Åna Sira 3-4.

Kvanvik - Feda 4-5.

Laget til Åna Sira bestod i dag av Petter Kvelland, Vidar Pedersen, Joakim Log, Simen Strømland, Runar Log, Lars Krogh, Daniel Sørdal, Jon Eirik Strømland, Christian Reistad.

God innsats fra hele laget var oppskriften på suksess i dag samt at en må nevne Vidar Pedersen som satte inn 4 mål for oss og Daniel Sørdal i mål som hadde flere gode redninger.

Christian Reistad, Runar Log og Lars Krogh ryddet opp i de bakre rekker samt at Joakim Log, Simen og Jon Strømland bidro godt fremover på banen.

En stor takk til alle som stiller opp og både trener og spiller kamper for Åna Sira Fotballklubb. Det er utrolig viktig for Åna Sira at vi klarer å opprettholde laget og dermed klubben. Er evig takknemlig til dem som stiller opp og kjenner på klubbfølelsen og tilhørigheten til Åna Sira Fotballklubb.