Bygdeserie i fotball på HAUA\SOKNDAL 2017

Postet av Åna-Sira FK den 21. Apr 2017

Vi har meldt oss på i bygdeserien i fotball på Haua. Dette er en litt annerledes serie enn den vi deltar i inne i Flekkefjord som er en ren bedrifts og mosjonsserie. Dette tror vi kan bli ett flott tillegg til bedriftsserien for oss i Åna Sira Fotballklubb. Thomas Åvedal vil være vår kontaktmann for ÅSFK inn mot denne serien på Haua. Teksten er skrevet før vi meldte oss på......

Tekst fra Heros of Haua sin nettside:

Det nærmer seg start på bygdefotballcupen med stormskritt. I skrivende stund er hele åtte lag påmeldt. Disse er:

1. Team Åmodt med manager Hanne Mathiesen Skailand
2. Kvam/Rekefjord med manager Jørgen Midtbø
3. Kvassåsen Blasters med manager Erlend Grastveit
4. Langdal med manager Anders Vallehei
5. Kvassåsen FK med manager Johnny Vinterstø
6. Frøyland FK med manager Jone Mathiesen

7. Øyno med manager Rolf Tommy Omdal
8. Sentrumslaget med manager Jone Mysing

Påmeldingsfristen er 1.mai. Gruppene trekkes 2.mai og første runde skal spilles innen 1.juni. Alle får spille minst to kamper. Det hele koker ut i en finale tidlig i høst.

Vi håper at arbeidet med opprustning av de lokale banene rundt om er godt i gang. Det blir nemlig premie til både vinnerlaget og til beste hjemmebane.

Vi gleder oss!