Fantastisk flott ST Hans feiring i Åna Sira i regi av fotballklubben

Postet av Jan Petter Kvelland den 22. Jun 2019

Åna Sira Fotballklubb inviterte til ST Hans feiring i stortelt på stadion. Det møtte opp ca 100 stk og det var god stemning. Ett flott arrangement.

Det var gratis mat og drikke til alle som møtte opp. Hamburgere, pølser, potetsalat, brus og annet gikk ned på høykant. Stor takk til Lars Krogh som sto for grilling og tilbereding av maten.

Sandvolleyballbanen, gressbanen og ballbingen var flittig i bruk av både stor og små. Det var fotballkamper og sandvolleyballkamper der innsatsen var upåklagelig.

Spira ble også tent og brant veldig godt. Her har det blitt samlet inn brennbart i snart et år så nå var tiden inne for å få satt fyr på denne.

En stor takk fra Åna Sira Fotballklubb til alle som har vært med å stelle til ifm arrangementet og en stor takk til alle innbyggere, turister, hyttefolk og andre som møtte opp for å gjøre dette til en fin dag.