Årsmøtet søndag 7 mars kl 1700 Åna Sira Fotballklubb.

Postet av Jan Petter Kvelland den 2. Mar 2021

Hei alle medlemmer i Åna Sira Fotballklubb.

Da er det tid for årsmøte igjen og det må løses litt annerledes i år på grunn av korona smittevern hensyn.

Vi legger ut alle relevante dokumenter her på web siden etter hvert som de er klare.

Her kommer Årsreferatet for sesongen 2020, Handlingsplanen for 2021, Budsjettet for 2021 og det komplette regnskapet og balanserapporten for sesongen 2020.

Det som mangler foreløpig er valgliste og hvem som er på valg og hvilke verv som er ledige.

Hele organisasjonsplanen og lov normen\vedtektene skulle også vært lagt ut. Hvis noen ønsker disse så gi oss beskjed så skal vi legge disse også ut tilgjengelige.

Fristen for innmelding av saker er utgått og det er ikke innmeldt noen spesielle saker til oss i styret som da skulle vært tatt opp på årsmøtet. Er det noe dere ønsker å diskutere eller ta opp så gi oss en tilbakemelding så skal vi nok få dette også til.

VALG:

Ifm årsmøte skal det også være valg til forskjellige verv.

Tenk litt igjennom om akkurat du kunne tenkt deg å bidra i styret eller i ett utvalg.

MEDLEMSSYSTEM:

Det jobbes også fremdeles hardt med ett nytt medlemssystem så det vil ta litt tid før dette er klart og sendes ut. Hvis du har lyst å bli medlem så send en henvendelse til Åna Sira fotballklubb eller Tina K Sivertsen. Vi tilbyr enkelt og familie medlemsskap.

10 PÅ TOPP TURKART:

Ifm årsmøte vil også vinnerne av gavekortene for innleverte 10 på topp kartene trekkes. DIplomene sendes eller leveres i etterkant av årsmøtet.

Frist for innlevering er innen årsmøtet 2021.

Nye kart for sesongen 2021 vil også være klare til årsmøtet, men 2 nye turer til hhv Elve og Kjerringhaka vil nok ikke være ferdig merket før til rundt påsketider. Hvis noen har lyst så ligger det mange merkepåler i kiosken som skulle vært malt. Maling og koster skal ligge i kiosken men hvis ikke så rop ut så skaffes dette umiddelbart.

Ta kontakt med oss i styret eller klubben direkte hvis noe er uklart eller noe ønsker mer informasjon.

Årsberetning ÅSFK 2020.docx

HANDLINGSPLAN 2021.docx