Årsmøte søndag 7 mars kl 1700.

Postet av Jan Petter Kvelland den 10. Jan 2021

Åna Sira fotballklubb avholder årsmøte søndag 7 mars kl 1700.

Vi ber om  saker som ønskes tatt opp på årsmøte meldes inn til styret ved leder Kjell Tore Sand innen søndag 7 februar 2021.

Da vi er midt i denne korona situasjonen så kan vi ikke avholde normalt årsmøte slik vi pleier ved fremmøte.

All årsmøte dokumentasjon og informasjon, saksfremlegg, referater og rapporter, regnskap og budsjett vil bli tilgjengelig på web siden til fotballklubben etter 7 februar. Vi klarer ikke å gjennomføre årsmøtet helt 100% etter boka i år men gjør så godt vi kan.

Send oss gjerne innspill om saker og ting dere mener vi gjør bra eller dere ønsker vi skal jobbe mer med.

Ifm årsmøte skal det også være valg til forskjellige verv.

Tenk litt igjennom om akkurat du kunne tenkt deg å bidra i styret eller i ett utvalg.

Er litt usikker på foreløpig hvem og hvor mange som er på valg men kasserer er ihvertfall på valg og ønskes.

Det jobbes også fremdeles hardt med ett nytt medlemssystem så det vil ta litt tid før dette er klart og sendes ut. Hvis du har lyst å bli medlem så send en henvendelse til Åna Sira fotballklubb eller Tina K Sivertsen. Vi tilbyr enkelt og familie medlemsskap.

Ifm årsmøte vil også vinnerne av gavekortene for innleverte 10 på topp kartene trekkes. DIplomene sendes eller leveres i etterkant av årsmøtet.

Frist for innlevering er innen årsmøtet 2021.

Nye kart for sesongen 2021 vil også være klare til årsmøtet, men 2 nye turer til hhv Elve og Kjerringhaka vil nok ikke være ferdig merket før til rundt påsketider. Hvis noen har lyst så ligger det mange merkepåler i kiosken som skulle vært malt. Maling og koster skal ligge i kiosken men hvis ikke så rop ut så skaffes dette umiddelbart.

Ta kontakt med oss i styret eller klubben direkte hvis noe er uklart eller noe ønsker mer informasjon.