Åna Sira Fotballklubb er mottaker av midler ifm den statlige momskompensasjonsordningen

Postet av Jan Petter Kvelland den 11. Des 2020

Åna Sira Fotballklubb er registrert i Brønnøysund registeret og har organisasjonsnummer. Vi sender årlig inn diverse informasjon til disse registrene som feks årsrapportene, årsmøtereferatet, regnskapet, budsjettene, revisorrapport osv. Dette må vi gjøre for å kunne delta i momskompensasjonsordningen og motta midler fra denne.

Vi får i år en tilbakebetaling av moms\momskompensasjon på ca kr 36000.- og dette er direkte knyttet til reelle utgifter og innkjøp til klubben i løpet av året 2019.

Dette er kjærkomne midler i ett ellers krevende år ifht aktiviteter og arrangementer. Dette er med på å sikre videre drift av Åna Sira Fotballklubb og driften av alle aktivitetene vi har som feks fotball, landhockey, dart, sandvolleyball, frisbee golf, 10 på topp turkart\turgruppe osv......

Dette er en fantastisk god ordning for oss som driver frivillige lag og foreninger i Norge.