Trekning av julelotteri 2020 for Åna Sira Fotballklubb

Postet av Jan Petter Kvelland den 10. Des 2020

Da har vi utført trekningen av de heldige vinnerne i julelotteriet i Åna Sira Fotballklubb 2020.

Trekningen ble utført av Jan Petter Kvelland, Cecilie Havik, Vidar Pedersen, Kjell Tore Sand og Kenneth Egeland.

Trekningen ble gjort ved å bruke appen Pretty Random, der det ble trukket først 8 ganger fra appen startet til første gevinsttall ble trukket. Deretter ble det rykket 4 ganger mellom hvert tall som da ble gevinsttall. Disse oppstarts og mellomtallene ble valgt av to forskjellige personer når trekningen startet. Dette for å sikre god spredning og god randomisering av tall.

Alle 5000 loddene var utsolgt og alle blokkene var kommet inn og var med på trekningen.

Da gratulerer vi de heldige vinnerne og ønsker alle en god jul.

Alle vinnerne blir kontaktet og gevinstene leveres på avtalt sted og tid.

Vi sender også en stor takk til alle som har støttet og kjøpt lodd av oss i Åna Sira Fotballklubb, dette betyr veldig mye for oss som klubb.

Vi sender også en stor takk til våre sponsorer på loddene, Flekkefjord Sparebank, Åna Dekkomlegging og Holm AS.

Vi takker også veldig for gevinstene fra våre flotte sponsorer Finny Sirevaag og Skalldyr Norge.