Åna Sira Fotballklubb fikk midler fra Lister Friluftsråd ifm 10 på topp turer

Postet av Jan Petter Kvelland den 10. Des 2020

Åna Sira Fotballklubb var så utrolig heldige å få kr 25000 i støtte fra Lister Friluftsråd for videreutvikling av det utstrakte og flotte turnettverket vi har etabler i Åna Sira, samt videreutvikle 10 på topp turkartet vårt.

Det er utrolig at vi i lille Åna Sira Fotballklubb kan klare å få dette til. Dette er en stor annerkjennelse for oss at vi blir sett og får midler fra slike instanser.

På vegne av Åna Sira Fotballklubb sier jeg tusen takk.

Midlene skal blant annet brukes til innkjøp av nye merkepåler, maling, postkasser, bøker, kulepenner, ryddesakser, ryddetenger samt videreutvikling og trykking av nytt 10 på topp turkart for neste år.

Årets turkart ble trykket opp i ca 1300 eksemplarer og utlevert i området mellom Stavanger og Kristiansand.

Det har vært stor pågang på alle de merkede turene vi har i Åna Sira, ca 25 stk, og det har vært veldig moro å treffe mange på tur i år. Velkommen tilbake alle sammen.

Husk innleveringen av turkartet for sesongen 2020, Dette kan leveres inn på Joker Åna Sira eller legges i postkassene på klubbhallen, kiosken på Åna Sira Stadion eller i Eikedalsveien 5 i Åna Sira. Kartene må helst levers inn innen nyttår men vi trekker ikke gavekortene til de heldige vinnerne før årsmøtet i februar 2021.