Julelotteriet 2020 for Åna Sira Fotballklubb er i gang.

Postet av Jan Petter Kvelland den 27. Okt 2020

Da er Åna Sira Fotballklubb godt i gang med årets julelotteri.

Lodd er tilgjengelig og det er bare å ta kontakt eller sende PM så ordner vi lodd.

Prisen pr lodd er kr 10 og det er noen helt fantastiske premier. Vipps til 108684, send PM og vi sender bilde av lodd.

Det er hummer som gevinst i de 5 første premiene. Fenalår, pinnekjøtt og kalkun kan også vinnes, samt flotte gavekort fra en av våre gode samarbeidspartnere i Skalldyr Norge og reker i lake fra enda en av våre fantastiske sponsorer Finny Sirevaag.

Holm AS og Åna Dekk Omlegging er årets sponsorer av lodd samt vår gode hovedsponsor Flekkefjord Sparebank.

Kjøp lodd av våre flotte loddselgere og støtt opp om arbeidet Åna Sira Fotballklubb gjør for bygda og området rundt i denne krevende korona tiden.

Vi driver fotballgruppe, dartklubb, sandvolleyball, landhockey, frisbee golf, samt et utstrakt turløypenett med over 20 merkede og tilrettelagte turløyper samt 10 på topp turkart. I tillegg til dette er vi også tungt inne i diverse kommunale prosjekter og tiltak som angår bygda og området rundt.