Åna Sira Fotballklubb er også en stor Grasrot mottaker.

Postet av Jan Petter Kvelland den 10. Mai 2020

Åna Sira Fotballklubb er også en veldig stor grasrot mottaker takket være mange flotte personer og tippelag som støtter oss via denne ordningen.

Ser i Avisen Agder at det står en oversikt over lag og foreningen i Sokndal Kommune som mottar midler fra denne ordningen uten at Åna Sira Fotballklubb er nevnt. Vi er faktisk nr 2 på listen over mottakere i Sokndal Kommune av midler fra denne ordningen, totalt iår kr 20900.-. . Det er bare SIK som er større enn oss.

Dette er litt for dårlig sjekk og journalistikk av Avisen Agder dessverre. Vi er faktisk 5 størst i Flekkefjord Kommune også.

I fjor 2019 fikk vi totalt kr 56200.- fra denne ordningen.

Vi retter en stor takk til alle som støtter Åna Sira Fotballklubb via Grasrot andelen. Dette er med å sikre videre drift av alle aktiviteter og arrangementer vi har via klubben vår.