Registrering av Åna Sira Fotballklubb i offentlige registre er utført for 2020

Postet av Jan Petter Kvelland den 2. Apr 2020

Da er registreringen av Åna Sira Fotballklubb i offentlige registre utført for 2020..

Vi oppfordrer samtidig alle som har ett forhold eller bruker noen av våre flotte aktiviteter til å bli medlemmer i klubben,

Kr 300 for familier og kr 200 for enkelt medlemmer. Det er utsendt medlemsavgift med faktura til BUYPASS som kan benyttes, hvis spørsmål så ta kontakt med Tina K Sivertsen, mail: aanasirafk@hotmail.com. I disse vanskelige korona tider så ønsker vi flest mulige medlemmer som støtter opp om arbeidet vi utfører til det beste for Åna Sira og området rundt.

Momskompensasjonsøknad er sendt, pålydende beløp det søkes om er kr 553908, og moms tilbake ser ut til å bli kr 44312. Dette er foreløpige tall.

Samordna registrering er utført, dette inkluderer Enhetsregisteret, Medlemsregisteret, Frivillighetsregisteret og Brønnøysund registeret.

Det er en forferdelig jobb å utføre dette i disse systemene som er så tunggrodde og omfattende, men tror jeg kom i mål i år også.

Vi får bare vente å se på tilbakemeldingen fra diverse organisasjonen og offentlige instanser om de godtar det vi har sendt inn.

Har sendt inn og vedlagt følgende dokumentasjon: Årsmøte referat 2020, Organisasjonsplan 2020, balanse og regnskap 2020, samt revisorrapport 2020.

Informasjon Åna Sira Fotballklubb:

Organisasjonsnummer 993602361.

Mailadresse: aanasira@online.no

Eikedalsveien 5

4420 Åna Sira

Styret:

Leder: Kjell Tore Sand

Nestleder: Cecilie Havik

Sekretær: Vidar Pedersen

Kasserer: Jan Petter Kvelland

Styremedlemmer: Greta K. Sivertsen, Lars Krogh, Arnstein Eie, Tina K. Sivertsen, Cato Bru, Bjørn Sand.

Vara medlem: Kenneth Egeland, Leif Inge Håland

Revisorer: Bjørg Jansen Åvedal og Lise K Eie.

Ansvarlige for undergrupper og aktiviteter:

Fotballgruppe: Jan Petter Kvelland

Grensebullen Dart klubb: Greta K. Sivertsen.

Frisbee Golf: Kjetil Haneberg.

Landhockey gruppe: Cecilie Havik.

Sandvolleyball: Leif Inge Håland.

10 på topp turene: Jan Petter Kvelland, Kjell Tore Sand.

Klubbhall: Leif Inge Håland, Arnstein Eie.

Velforening: Cato Bru.

Medlem Sokndal Idrettsråd: Kjell Tore Sand.

Medlem Flekkefjord Idrettsråd: Jan Petter Kvelland

Medlem Brufjell gruppe: Kjell Tore Sand, Tina K. Sivertsen.

Medlemsansvarlig: Tina K. Sivertsen.

Brønnøysund kontakt: Jan Petter Kvelland

Banemester: Jan Petter Kvelland

Stadion ansvarlig: Jan Petter Kvelland

Sponsor ansvarlig: Jan Petter Kvelland

Idrettsforbund og fotballforbund kontakt: Jan Petter Kvelland

Dommerkontakt: Jan Petter Kvelland

Politikontakt: Jan Petter Kvelland

Åna Sira BIL, bedriftslaget i fotball:

Leder og styremedlem: Jan Petter Kvelland.

Nestleder: Vidar Pedersen.

BIL står for Bedrifts Idretts Lag:)

Velforening, fotballgruppe, dartgruppe, sandvolleyballgruppe, landhockey, frisbeegolf og turgruppe er IKKE registrert som egen klubb\gruppe i disse systemene.

Dette er viktige registre som vi må oppdatere hvert år for å få lov å drive Åna Sira Fotballklubb, samt alle aktivitetene som vi driver.Regnskap, medlemslister, lovnormer, vedtekter, styresammensetning, handlingsplaner, årsmøtereferater, årsrapporter, osv må være på plass og korrekte samt at opplysningene må stemme med de offentlige registre, hvis ikke får vi avslag på videre drift.

Dette er en stor og tung jobb, men veldig viktig å utføre riktig.