10 på topp turkart for 2020 er lagt ut i postkasse på klubbhall og Joker Åna Sira samt diplomene er klare for 2019 kartet.

Postet av Jan Petter Kvelland den 17. Jan 2020

Da er nye 10 på toppturkart for sesongen 2020 i Åna Sira ferdige, trykket og klare.

Det er lagt ut kart i postkassen som er montert på klubbhallen i Åna Sira, merket turkart. Det er også lagt ut kart i postkassen til Åna Sira Fotballklubb i Eikedalsveien, samt på Joker Åna Sira.

Det vil bli lagt ut kart på Intersport Flekkefjord og Intersport Egersund så snart det er mulig, samt på rådhusene i Flekkefjord og Sokndal Kommune.

Kartene vil også bli tilgjengelige under årsmøtet i klubbhallen til Åna Sira Fotballklubb 2 februar kl 1500.

Diplomene til alle som har levert inn kart for sesongen 2019 er også klare nå, disse fylles ut og klargjøres med navner etter hvert som de blir levert inn til oss i Åna Sira Fotballklubb.

God tur ifm ny sesong.......