Aktiviteter i regi av Åna Sira fotballklubb.

Postet av Jan Petter Kvelland den 18. Sep 2018

Vi i Åna Sira fotballklubb er ikke bare en fotballklubb men hoved aktivitets bærer i Åna Sira. Vi driver ett stort antall aktiviteter som er åpne for alle, helt gratis.

Vi har fotballtreninger hver tirsdag kl 19 og hver fredag kl 18. Disse er åpne for alle. Vi spiller på kunstgress, vanlig gress eller grus, avhengig av vær og føre.

Vi har en aktiv dart klubb som samles hver onsdag kl 1930 i klubbhallen og spiller dart. Dette er også åpent for alle.

Vi har en flott frisbee bane på stadion som er åpen hele året og kan benyttes av alle. Frisbee og utstyr ligger klart i kioskbygget på stadion. Tirsdager kl 1730 spiller damene fast og torsdager kl 1800 spiller herrene fast. Velkommen skal dere være.

Vi har også et utstrakt tur nettverk med 10 på topp turer med kart, postkasser, tenger og bøker utplassert. Vi har merket og ryddet 22 turstier så her er det en tur eller flere for alle. 6 turer for barn og 10 turer for voksne gir ett flott diplom og en god helse. 😁

Vi jobber hardt opp mot kommuner og fylkeskommuner samt andre aktører for å sikre at innbyggerne i Åna Sira ikke blir glemt når aktivitet og midler diskuteres. Dette er veldig viktig da en fort kan havne utenfor hvis en ikke passer på.

Ta kontakt hvis noen av disse aktivitetene kunne passe deg. 😁