Frisbee golf banen i Åna Sira klar for bruk.

Postet av Jan Petter Kvelland den 1. Jul 2020

Da er frisbee golf banen på Åna Sira Stadion bygget om og rustet opp til nå å omfatte en 9 hulls bane samt en lang og flott 16 hulls bane.

Det er nå etablert en kort og flott 9 hulls bane samt en lang og god 16 hulls bane.

Regler og annen informasjon er det oppslag om på kiosken.

Dette er en aktivitet som passer for absolutt alle og er helt gratis. Det finnes frisbee og annet utstyr i kiosken på stadion som er til fri benyttelse. Husk å legge utstyr som brukes tilbake etter bruk.

VELKOMMEN TIL ALLE SAMMEN............

Besøk gjerne Åna Sira Fotballklubb sin hjemmeside på: aana-sira-fk.idrettenonline.no

Vi er også på facebook: Åna Sira Fotballklubb.

Mail til klubben er : aanasira@online.no

For medlemsskap: anasirafk@hotmail.com, navn, adresse, telefonnummer, fødseslsdato.

Vipps til Åna Sira Fotballklubb er #108684 Åna Sira Fotballklubb.

Info om Åna Sira Fotballklubb

Alle aktivitetene er gratis.

Fotballtrening: fredag kl 1800. Gressbane, grusbane eller ballbinge ut fra vær og føre. Fotballer, vester og annet utstyr ligger tilgjengelig i kiosken.

Landhockey: tirsdag kl 2000. Ballbingen. Utstyr ligger i oppbevaringskasse ved ballbinge.

Sandvolleyballbanen er åpen hele året, baller ligger i oppbevaringskasse ved ballbingen.

Frisbee golf banen er åpen hele året, frisbee tilgjengelig i kiosken. Info om bane og regler finnes på oppslag i vindu på kiosken.

10 på topp turer er åpent hele året, turkart ligger i postkasse ved inngangsdør på kiosken.

Turkart og info om turer finnes på oppslag i vindu på kiosken.

GAVE\STØTTE TIL KLUBBEN:

Hvis en ønsker å støtte Åna Sira Fotballklubb med en gave eller annet så kan dette VIPPSES til #108684 Åna Sira Fotballklubb

MEDLEMSSKAP:

Medlemsinfo: aanasirafk@hotmail.com, send inn

navn, adresse, e-post, fødselsdato og telefonnummer.

FOR MER INFO:

Nett side til Åna Sira Fotballklubb:

Facebook Åna Sira Fotballklubb: Åna Sira Fotballklubb.

Kontakt info ÅSFK:
 Mai adresse til Åna Sira Fotballklubb:
aanasira@online.no