Opprusting av badeplassen i Hammarhølen i Åna Sira av Åna Sira Fotballklubb og Velforening

Postet av Jan Petter Kvelland den 28. Jun 2020

Da har det vært dugnad i regi av Åna Sira Fotballklubb og Velforening ifm opprusting og diverse arbeid på badeplassen i Hammarhølen i Åna Sira.

Det er et heit fantastisk arbeid og innsats som ble lagt ned i dugnaden denne dagen.

Badeplassen ble ryddet for trær og annet rusk, samt at det ble fylt på med ny sand\grus.

Det ble utplassert flere store bord\benker samt at det er satt ut en grill\bål panne.

En stor takk til alle som deltok i dugnaden slik at Hammarhølen badeplass fremstår som en innbydende og flott badeplass for alle som bruker denne. Det er fastboende, hyttefolk, turister og turfolk som bruker denne badeplassen flittig.