Møte om ny kommuneplan for Sokndal Kommune gjennomført i dag 16.06.2020 i klubbhallen i Åna Sira

Postet av Jan Petter Kvelland den 16. Jun 2020

Da er møte om ny kommuneplan for Sokndal Kommune gjennomført i dag i klubbhallen i Åna Sira.

Det møtte frem 8 stk fra Åna Sira samt 4 stk fra Sokndal Kommune i varmen og det gode været.

Innspill til kommuneplanen kan gjøres direkte på hjemmesiden til Sokndal kommune via en enkel og grei fane som ligger lett tilgjengelig.

Under denne fanen på hjemmesiden til kommunen ligger også tidligere kommuneplan, arealplan og andre interessante dokumenter som kan være greie å se litt på.

Kommunen ønsker innspill ifm ny kommuneplan, og husk at ingen innspill er for små eller for store:)

Vi i Åna Sira Fotballklubb og Velforening takker Sokndal kommune for ett godt info møte. Det fremvises ett ønske og en velviljen til samarbeid fra kommunens side som må berømmes. Her har mange andre offentlige instanser som har mye å lære.

Stor takk til Joker Åna Sira for wienerbrød, kaffe og frukt, det var deilig.