FRISBEE GOLF banen i Åna Sira er ombygget og rustet opp til en 9 og en 16 hulls bane

Postet av Jan Petter Kvelland den 9. Mai 2020

Da er frisbee golf banen på Åna Sira Stadion bygget om og rustet opp til nå å omfatte en 9 hulls bane samt en lang og flott 16 hulls bane.

Det var innkalt til dugnad for å ruste opp banen og det var mange som møtte opp. En kjempe stor takk fra Åna Sira Fotballklubb til Kjetil Haneberg som styrte dugnaden og har ansvaret for frisbee golf banen. En like stor takk til alle som møtte opp til dugnaden, fantastisk innsats av alle sammen.

Det er nå etablert en kort og flott 9 hulls bane samt en lang og god 16 hulls bane.

Regler og annen informasjon er det oppslag om på kiosken.

Dette er en aktivitet som passer for absolutt alle og er helt gratis. Det finnes frisbee og annet utstyr i kiosken på stadion som er til fri benyttelse. Husk å legge utstyr som brukes tilbake etter bruk.

VELKOMMEN TIL ALLE SAMMEN............

Besøk gjerne Åna Sira Fotballklubb sin hjemmeside på: aana-sira-fk.idrettenonline.no

Vi er også på facebook: Åna Sira Fotballklubb.

Mail til klubben er : aanasira@online.no

For medlemsskap: anasirafk@hotmail.com, navn, adresse, telefonnummer, fødseslsdato.

Vipps til Åna Sira Fotballklubb er #108684 Åna Sira Fotballklubb.