Åna Sira Fotballklubb og Flekkefjord Sparebank forlenger samarbeidet og hovedsponsoravtalen.

Postet av Jan Petter Kvelland den 1. Mai 2020

Åna Sira Fotballklubb og Flekkefjord Sparebank forlenger samarbeidet og sponsoravtalen i 3 nye år.

Flekkefjord Sparebank har vært og er fremdeles vår hovedsponsor.

Dette er utrolig gode nyheter for Åna Sira Fotballklubb i disse vanskelige korona tidene.

Samarbeidet mellom Åna Sira Fotballklubb og Flekkefjord Sparebank går flere 10 år tilbake i tid og vi er utrolig godt fornøyd med samarbeidet og servicen vi har fått her i alle disse årene.

Vi opplever en positivitet og et samarbeid som er helt fantastisk med Flekkefjord Sparebank og de ansatte.

Dette samarbeidet og denne avtalen sikrer videre drift av det forholdsmessige store aktivitetstilbudet vi i lille Åna Sira Fotballklubb har. Vi driver fotballaktivitet, frisbeegolf, sandvolleyball, landhockey og ikke minst ett fantastisk stort og godt utbygd 10 på topp turløypenett.

Tusen takk til Flekkefjord Sparebank for støtten og samarbeidet.