Stor fotballdag i Åna Sira lørdag 14 september fra kl 1400 med sluttspill i bygdeserien.

Postet av Jan Petter Kvelland den 12. Sep 2019

Da braker det løs på lørdag 14 september kl 1400 med masse fotball i Åna Sira, da sluttspillet i bygdeserien på Haua er lagt til Åna Sira Stadion.

Her vil det garantert bli en oppvisning i stor fotballkunst og innsats. Gjennomtrente og topp motiverte folk i alle aldre skal utfolde seg i fri dressur til stor glede for publikum, og det garanteres mye lått og løye.

Det samles 7 stk lag fra denne serien som da skal spille 2 kamper hver, bortsett fra Åna Sira Legends som skal spille hele 3 kamper i løpet av 4 timer.

Håper manager Thomas Åvedal hos Åna Sira Legends vet hva han gjør når han setter oss opp til dette tette kamp programmet. Vi får satse på at gjengen er såpass gjennomtrent og motivert at dette går greit............ All tilgjengelig fotballkompetanse og litt til fra Åna Sira er hentet inn for å stå godt rustet.
Her må ungdommen og de under 50 trø til for å forsvare æren til bygda.

Det blir også kiosk på banen hele dagen mens kampene pågår. Her kan både det ene og andre kjøpes, som for eksempel kaffe, pølser, ertestuing, lappa, brus, osv... Kan også bli annet rart da gjengen som skal styre kiosken kan finne på hva som helst, Tina, Anne Rose, Greta, Astrid, med flere.
Det er også satt opp masse bord\benker i området til spillere og publikum. Har også et telt i bakhånd hvis det virkelig skulle brake løs med regn.

Det arrangeres avslutning og gallamiddag i klubbhallen i Åna Sira på kvelden for spillerne og andre etter at alle kampene er gjennomført. Her står Jannicke, Lise, Inger Lise, Marita, med flere på for å organisere og stelle til dette. Dette arrangeres også i fellesskap med Heroes of Haua.

Når 2 så gode og kreative foreninger\klubber går sammen om et arrangement så kan det ikke annet enn å bli en kjempesuksess.

Vi ønsker også å sende en stor takk til sponsorlaget til Åna Sira Fotballklubb som bidrar stort til at vi kan opprettholde den forholdsvis store aktiviteten i denne relativ lille klubben. Vi har fotballgruppe, frisbee golf gruppe, Dart klubb, sandvolleyball, 10 på topp turkart med 25 merkede turstier i området, samt masse annen aktivitet i løpet av året.

Vi ønsker alle sammen velkommen til Åna Sira Stadion på lørdag, blir en dag en aldri kommer til å glemme.

Kamp programmet er som følger:

14:00 Åna Legends – Årstad Goats
14:00 Stranno Mermaids – Frøyland FK