Åna Sira Fotballklubb tildelt midler fra Tellenes Vindpark fond.

Postet av Jan Petter Kvelland den 25. Apr 2019

Åna Sira Fotballklubb ble i dag tildelt midler fra et nyopprettet fond fra Tellenes Vindpark som Sokndal Kommune administrerer.

Åna Sira Fotballklubb ble tildelt midler sammen med 5-6 andre lag og foreninger i Sokndal som for eksempel Leirstedet Lio, Speiderne, Skilaget, Turnforeningen og Sokndal Idrettsklubb.

Åna Sira Fotballklubb fikk kr 7500 som skal gå til videreutvikling av frisbee golf banen i Åna Sira på stadion. Det er allerede bestilt ny og forbedret utgave av frisbee golf kurv samt flere frisbee. Frisbeegolf banen samt frisbee er til fri benyttelse for alle som ønsker å spille. Banen er åpen hele året.

Dette er fantastiske nyheter og bidrar til at vi kan opprettholde og forbedre tilbudene og aktivitetene Åna Sira Fotballklubb driver i bygda Åna Sira som for eksempel fotball, dart, frisbee, 10 på topp, trimbingo og lignende.

Åna Sira Fotballklubb sender en stor takk til Tellenes Vindpark og Sokndal Kommune.