Trim bingo avholdt skjærtorsdag i Åna Sira .

Postet av Jan Petter Kvelland den 22. Apr 2019

Det ble avholdt trimbingo i Åna Sira skjærtorsdag.

Dette er et aktivitetstiltak som Åna Sira Fotballklubb og Joker Åna Sira har i sammen for å skape litt liv og røre i påsken i Åna Sira.

Dette ble en kjempesuksess med ca 300 personer som møtte opp og var med å gikk trim bingo rundt i den vakre og flotte bygda Åna Sira.

Det var folk fra Stavanger, Bergen, Kristiansand, Jæren området, Kvinesdal, Lund, Kvanvik, Flekkefjord, Åna Sira og mange andre plasser i skjønn forening. Folk storkoste seg i det flotte påskeværet.

Løypa gikk fra Joker butikken og opp til Høgalog via Årgoda. Turen gikk så videre ned til Tangen og Litletangen og bort til klubbhuset ved RV 44. Så gikk turen videre til Slettebakken og opp over Austrom og til Sira Kvina sitt koblingsanlegg for så å snu å gå tilbake til Joker butikken via Eikedalen. En tur som fikk med seg hele bygda.

Det var flotte premier til de som var så heldige og fikk bingo på runden rundt bygda. Andre vant flotte premier på loddsalg i etterkant av trimbingo.

En stor takk til sponsorer og andre som gav flotte ting som ble brukt som premier til bingoen og loddsalget.

En stor takk til de flotte damene, Anne Rose, Greta, Tina, Astri og Gunvor som stor for mesteparten av arrangementet.