Åna Sira fotballklubb turkart 2019, en kjempesuksess.

Postet av Jan Petter Kvelland den 22. Apr 2019

Årets utgave av Åna Sira Fotballklubb sitt turkart for 2019 sesongen er en kjempesuksess.

Det er allerede trykket og utlevert over 600 kart så langt og det trykkes nye 300 kart over påske for å holde tritt med etterspørselen. Kartene er utlevert i Egersund, Sokndal, Lund, Tonstad, Flekkefjord, Kvinesdal, Lyngdal, Åna Sira og mange andre plasser.

Turene på årets kart er flittig benyttet og veldig godt besøkt, spesielt nå i påsken har det vært masse folk og dyr på toppene.

Åna Sira Fotballklubb er veldig glad i tilbakemeldinger på turene, om de for eksempel er godt nok ryddet, merket osv.

Vi ønsker også innspill om eventuelt nye topper-turer-løyper som bør\kan ryddes og settes i stand.

God tur alle sammen og husk å ta hensyn til dyr på beite. Gjelder egentlig bare en tur på vårt kart og det er turen til Bakken\Mål\Sanden.