Årsmøte Åna Sira Fotballklubb 2019 avholdt i klubbhallen søndag 03.03.

Postet av Jan Petter Kvelland den 3. Mar 2019

Da var årsmøte i Åna Sira Fotballklubb 2019 avholdt.

Ett fantastisk godt oppmøte med ca 75 personer som da ble med på årsmøte, bygdekafe og til slutt en 4 runders bingo.

Årsmøte ble avholdt ihht reglene fra idrettsforbundet og sakslisten var lagt ut i god tid.

Innkalling, saksliste og annet ble godkjent av årsmøte. 2 medlemmer til signering av årsmøteprotokoll ble valgt, Kari Egeland og Finn Olav Haneberg.

Årsreferat 2018, handlingsplan 2019, vedtekter og lovnorm, organisasjonsplan, regnskap, budsjett ble også godkjent.

2 innmeldte saker, økning av medlemsavgift til kr 300 for familie og 200 for singel medlemsskap, samt økning av husleie klubbhall til kr 2500 ble enstemmig godkjent.

Valg av styreleder, kasserer, sekretær, styremedlemmer og revisorer ble gjennomført.

Leder Kjell Tore Sand, kasserer Petter Kvelland, sekretær Vidar Pedersen, styremedlemmer Greta K Sivertsen, Tina Sivertsen.

Styremedlemmer som ikke var på valg var nestleder Jannicke Egeland, styremedlemmer Arnstein Eie, Leif Inge Håland og Gun Marie Sand.

Revisorer valgt Bjørg Åvedal og Lise K Eie.

Det ble også informert om andre saker som fotballklubben sammen med velforeningen jobber med. Dette var salget av skolen, salget av barnehagebygget, utstyr og materiell fra disse byggene, opprusting av Hammarhølen, bobilparkeringsplass ved kirken\elven, bedre adkomst fiskeplass ved elven, toalettbygg på stadion, lys vei Lundevann, hjertestartere i klubbhall og joker butikken, mulig utbygging av klubbhuset, eiendomsoverdragelse fra Sira Kvina Kraftselskap til Åna Sira Fotballklubb, tak over saltvannskummen.

Utdeling av diplomer for 10 på topp turkartet, samt trekning av gavekort for innlevering av disse. Ca 50 kart innlevert av 800 stk opptrykt. Vinnerne av gavekortene ble Nikolay Holm Reistad og Liv Haneberg. Vi gratulerer vinnerne og ønsker alle velkommen til ny tursesong. Nye kart kommer om 2-3 uker, iløpet av mars forhåpentligvis.

Tusen takk til styret og arrangement komiteen som står på for å drifte Åna Sira Fotballklubb. En stor takk til samtlige sponsorer som muliggjør det forholdsvis store aktivitetsnivået vi har.

En stor takk til alle som hadde bakt kaker og boller til årsmøte.

Mvh styret.