Medlemsregistrering i nytt system for Åna Sira Fotballklubb.

Postet av Jan Petter Kvelland den 4. Feb 2019

Medlemsinfo:

Vi holder for tiden på med å innføre ett nytt medlemssystem i Åna Sira Fotballklubb.

Dette er det idretts og fotballforbundet som har pålagt oss å gjøre.

Det betyr at vi må registrere inn alle medlemmene i klubben på nytt og dere må eventuelt godta å bli registret som medlem.

Vi håper virkelig at du\dere vil fortsette å være medlem i Åna Sira Fotballklubb da dette betyr uendelig mye for klubben.

Dess flere medlemmer vi er dess bedre er det😊

Dere kan melde inn så mange dere vil under ett familiemedlemsskap, som da koster kr 300.- i året.

Hvis du vil registrere deg som enkelt medlem så koster dette kr 200.- i året.

Hvis dere fremdeles ønsker å være medlem så setter vi veldig pris på om dere kan sende en mail til aanasirafk@hotmail.com.

I denne mailen så setter dere navn, adresse og fødselsdato på alle dere ønsker å melde inn som medlem, samt en mailadresse som dere da blir kontaktet på.

Hvis du ønsker medlemsgiro på mail så gi oss beskjed, det sparer oss for mye brev og porto.

Hvis du ikke har mailadresse så kan det sendes PM til facebook konto Åna Sira Fotballklubb, med info om navn, adresse og fødselsdato. Da godtar en medlemskapet.

Hvis du ikke har tilgang på facebook så kan det sendes SMS til Åna Sira Fotballklubb 903 66 169, med info om navn, adresse og fødselsdato. Da godtar en medlemskapet.

Medlemskapet i Åna Sira Fotballklubb omfatter medlemskap i fotballklubben, Grensebullen Dart klubb, Åna Sira Frisbeegolf og 10 på topp turgruppe.

Åna Sira Fotballklubb har en flott webside for informasjon og aktiviteter:

http://aana-sira-fk.idrettenonline.no/ som er tilgjengelig for alle medlemmer og andre.

Her kommer det jevnlig innlegg om planlagte og gjennomførte aktiviteter og tiltak, samt informasjon om diverse saker og ting vi jobber med.

Mvh Styret i Åna Sira Fotballklubb