Kamp mellom Åna Sira FK og Sentrumslaget fra Haua i dag 0105 i Åna Sira

Postet av Jan Petter Kvelland den 1. Mai 2019

Kamp mellom Åna Sira FK og Sentrumslaget fra Haua i dag 0105 i Åna Sira, resultat 3-4.

Kampen gikk på en perfekt gressmatte på Åna Sira Stadion i strålende sol. Det møtte opp ca 80 tilskuere som fikk se feiende og flott fotball med islett av sugende taklinger. Det ble servert gratis kaffe og brus til alle som ønsket det.

Det var faktisk første tap for Åna Sira FK i de 3 sesongene laget har deltatt i denne serien, bortsett fra finaletapene fra de forrige sesongene. Det er ikke annet en imponerende at den lille bygda Åna Sira kan stille så mye tung og god fotballkompetanse til slike kamper.

Det startet godt for Åna Sira som ledet 3-1, men så jobbet Sentrumslaget seg inn i kampen og vant til slutt 3-4. Det ble tungt på slutten for noen av oss Åna spillere da vi nok mangler litt treningsgrunnlag.

Laget i dag for Åna Sira FK var Petter Kvelland, Tom Inge Log, Thomas Åvedal, Thomas Reistad, Christian Reistad, Runar Log, Marius Mål, Vidar Pedersen, Kristoffer Egeland, Steinar Danielsen. En stor takk fra Åna Sira Fotballklubb til alle sammen for en imponerende innsats.

En stor takk til Geir Åvedal som stilte opp på kort varsel som dommer, fantastisk innsats.

En stor takk til Tina Sivertsen og Jannike Egeland som stilte opp og laget kaffe og serverte brus til publikum.