Trimbingo torsdag 21.05 i Åna Sira i regi av Åna Sira Fotballklubb og Joker Åna Sira ble en ny kjempesuksess.

Postet av Jan Petter Kvelland den 21. Mai 2020

Da har vi hatt trimbingo og lotteri i Åna Sira i dag torsdag 21.05 i regi av Åna Sira Fotballklubb og Joker Åna Sira.

Vi gikk dessverre tomme for bingobrett slik at de ikke var brett til alle men det kom nok litt flere enn vi hadde tenkt oss. Alle bingo gikk så det sto ikke på innsats og gevinster. Loddsalget gikk unna som bare det og også her gikk vi tomme for lodd. Alle 70 gevinstene fikk bein å gå på. Helt utrolig bingo og loddsalg.

Is, kaffe og brus gikk også ned på høykant, godt vi hadde mye varer tilgjengelig.

T-skjorter og treningsdresser med ÅSFK samt sponsorlogoer på gikk også unna i stor stil.

Dette ble en ny kjempesuksess og ett veldig flott og gøy arrangement.

Det kom mye folk og dyr og alle hensyn ble fulgt ifht smittevernstiltak. Egenerklæring om helse ble fylt ut av alle, antibakk og hansker var på plass, egne kulepenner og bingopenner var medbrakt, engangs kopper og utstyr ble brukt, fantastisk bra gjennomført.

Åna Sira Fotballklubb takker alle som møtte opp og deltok på arrangementet, heilt utrolig oppmøte, tusen takk alle sammen..

Vil også svært gjerne sende en stor og varm takk til Greta K Sivertsen, Anne Rose Sigbjørnsen og Tina K Sivertsen for arrangementet og tiltaket. Det står enorm respekt av innsatsen disse legger ned for bygda, fotballklubben og butikken, det er imponerende og heilt fantastisk. Det ligger mye arbeid bak ett slikt arrangement så stor honnør til disse.

En stor takk også til alle som som har bidratt med gevinster til loddsalget, dette er ikke annet enn helt fantastisk og en givervilje som er enorm. .