Åna Sira Fotballklubb sender en stor takk til alle våre flotte sponsorer.

Postet av Jan Petter Kvelland den 15. Mai 2020

Åna Sira Fotballklubb sender en stor takk til alle våre flotte og rause sponsorer. Dette er med å sikre videre drift av alle aktivitetene, prosjektene og arrangementene vi driver i Åna Sira og området rundt.

Hoved sponsor er Flekkefjord Sparebank.

Sponsorer: Finny Sirevaag AS, Holm AS, Titania AS, Joker Åna Sira, ÅnaSolFilm, RP Profil, Bravida Flekkefjord, Intersport Flekkefjord, Modalsli Rør AS, Åna Dekk Service, Fjordservice, ROV og RRANN Partner, Sira Kvina Kraftselskap, Verktøy og Industri Egersund.

Mange av disse sponsorene våre har støttet oss i mange år og vi er utrolig glade for støtten.

Vi driver en masse aktiviteter som fotball treninger hver fredag kl 1800, landhockey spill i ballbingen hver tirsdag kl 2000, sandvolleyball banen er åpen hele året, en 9 og en 16 hulls frisbee golf bane som er åpen og tilgjengelig hele året, dart treninger og spill hver onsdag kl 1930 i sesong samt diverse turneringer, vi avholder trimbingo 2 ganger i året, basar, bingo, bygdekafeer, quiz kvelder, samt andre arrangementer. Vi har også ett stort og velutviklet tur nettverkt 10 på topp turkart med 26 ryddet og merkede turer med postkasse, tang og bok montert.

Alt dette er gratis å bruke og å delta på. Vi blir selvsagt veldig glade om en ønsker medlemsskap i Åna Sira Fotballklubb, kr 200 for singel og kr 300 for ett familie medlemsskap for ubegrenset antall. ta kontakt med ÅSFK på anasirafk@hotmail.com for medlemsskap eller på messenger\facebook til Åna Sira Fotballklubb.