Kamp i bedriftsserien mellom Vollen FK og Åna Sira FK

Postet av Åna-Sira FK den 6. Sep 2016

Da har det vært kamp mellom Vollen FK og Åna Sira FK i bedriftsserien i Flekkefjord. Åna vant 8-3. Endelig en opptur for guttane i grønt.

Laget i dag var Petter, Tor Henning, Christian, Kristoffer, Joakim, Jon, Nils Thomas.

3 av målene ble laget av unge lovende Christian Reistad, 3 mål av evigunge Jon Strømland og 2 mål av undertegnede 50 åring.

I dag var innsatsen og spilleglede stor og endelig løsnet spillet litt. Tor Henning hadde en ny god dag i mål, Christian, Kristoffer og Petter tok seg av forsvaret og Jon, Joakim og Nils Thomas delte angriper rollene. Oppgavene ble løst godt og resultatet kom som fortjent.

Må nesten også nevne en fantastisk god og myndig dommer i Tore Osmundsen iført ÅSFK treningsjakke, det var noe trygt i det....