Litt fra bedriftsserien i Flekkefjord fra Åna Sira Fotballklubb

Postet av Åna-Sira FK den 30. Aug 2016

Da har Åna Sira Fotballklubb spilt kamp nr 2 i høstsesongen og det ble dessverre tap mot AMV.

Resultatet ble 14-0. Vi holdt unna i første omgang med bare 3-0 men i andre omgang ble det litt tungt og da spesielt for en 50 åring som meg, Petter.

Jeg er veldig takknemlig for alle som stilte til kamp for jeg ser det som et personlig nederlag å ikke stille. Vi har meldt på lag i serien og da stiller vi.

Laget var Tor Henning Allestad i mål og han gjorde en kjempe innsats og det hadde vært mye styggere siffer hvis ikke han hadde stilt og vi måtte brukt feks meg i mål. Kjetil Haneberg, Runar Log, Petter Kvelland og en sporty Ruben Haneberg som stilte opp på kort varsel gjorde så godt vi kunne. Marita Holm Reistad og Line Midbøe gjorde en enorm god innsats og jeg er ikke redd for å be dem igjen å være med, de holdt nivået så det holdt.

Tusen takk for en kjempeinnsats til alle.:-D :-D :-D

Tidligere kamper i høstsesongen:

Kvanvik - Åna Sira 1-2

Halvorsen - AMV, Halvorsen ikke møtt.

Halvorsen - Ækeberget 8-6