Gave fra Åna Sira Barnehage.

Postet av Åna-Sira FK den 20. Jun 2016

Åna Sira Fotballklubb har mottatt en stor gave fra barnehagen i Åna Sira.

Gaven er på hele kr 100000 og skal brukes på fortrinnsvis barn og ungdoms tiltak via Åna Sira Fotballklubb. Dette er kjempenyheter for ÅSFK og vil bidra til å opprettholde og utvide aktiviteten som vi allerede driver.

ÅSFK har mye aktivitet for hele familien inkludert barn og ungdom.

Dette er tiltak som frisbee, det er etablert en 9-10 hullsbane på stadion området som er til fri benyttelse og banekart og frisbee ligger i kiosk bygget på stadion.

10 på topp turer i området Åna Sira, det er merket og ryddet 15 turer i området, montert postkasser, bøker samt klippetenger. Turkart kan fås på Joker i Åna Sira eller i postkasse til ÅSFK i Eikedalsveien 5.

Det er satt opp ett telt bak ballbingen til fri benyttelse. Dette vil snart bli erstattet av ett større telt\lavvo som blir litt bedre å bruke.