Bedriftsserien i Flekkefjord er i gang.

Postet av Åna-Sira FK den 26. Mai 2016

Da er bedriftsserien i Flekkefjord godt i gang for i år. Åna Sira Fotballklubb har til nå spilt 3 kamper. Første kamp var mot Kvanvik og det ble tap 2-5, neste kamp var mot AMV og det ble tap 2-5. Så kom endelig årets første seier i dag når Vollen FK gjestet Åna Sira. Da ble det seier 4-2.

Målene i dag sto Petter, Vidar P og Runar for samt ett selvmål av Vollen.

Laget i dag var Petter, Daniel S, Daniel M, Vidar P, Vidar L, Jon, Runar, Christian og Thomas.

Det var møtt opp ca 15 tilskuere som fikk servert litt av hvert innen fotballteknikk og taktikk.

Det har jevnt over vært ca 15-20 tilskuere på hjemmekampene på Åna Sira Stadion.

Vi retter en stor takk til en myndig og god dommer i Geir Åvedal. Kjetil Haneberg og Geir Åvedal stiller sporty opp som dommer i disse oppgjørene og det setter vi pris på.

Andre resultater i årets sesong:

AMV - Halvorsen 5-5

Kvanvik - AMV 5-5

Ækeberget - Halvorsen 2-14?