Kamp i bedriftsserien mellom Åna Sira og Halvorsen.

Postet av Åna-Sira FK den 17. Sep 2015

Da har det vært stor fotballkamp i Åna Sira i bedriftsserien. Kampen var mellom nr 1 og 2 i serien og det var Åna Sira mot Halvorsen. Kampen endte 4-4 på en regntung gressbane som saug krefter av kroppen. Åna Sira ledet stort sett hele kampen men slapp inn et mål i siste minutt. Vi hadde muligheten til å avgjør dette noen sekunder etterpå men vi fikk ikke ballen i mål. Med dette resultatet topper vi fremdeles serien 1 poeng foran Halvorsen.
Målscorere for Åna Sira tror jeg var Kim Østrem, Joakim Log, Jan Helge Trelsgård og Runar Log.
Laget denne gangen var Petter Kvelland, Joakim Log, Kim Østrem, Jan Helge Trelsgård, Thomas Reistad, Runar Log, Leif Inge Håland og Daniel Sørdal.
En god kamp av vår eminente keeper Daniel hindret nok tap i dag men med en kjempeinnsats av alle sammen på laget så kjempet vi oss til en uavgjort.
Nå er det bare en kamp igjen, som er på tirsdag 22 september i Åna Sira, og det er mot Vollen. Vinner vi denne topper vi serien i år før sluttspillet setter inn og da får vi med oss 3 poeng inn i dette.
Vi takker også Vidar Pedersen som stilte opp som dommer og dømte til terningkast 6.