En gledens dag for Åna Sira Fotballklubb

Postet av Åna-Sira FK den 12. Aug 2015

En gledens dag for Åna Sira Fotballklubb.

Vi mottok et brev fra Idrettsforbundet og Rogaland Fotballkrets i mai 2015. I dette brevet ble det krevd mer eller mindre en full revisjon av Åna Sira Fotballklubb. De skulle ha vedtekter, medlemslister, regnskaper, budsjetter, organisasjonsplaner, handlingsplaner, årsreferater, årsmøtereferater, osv, osv.....
Hvis ikke alt dette var i orden så ble vi truet med å bli kastet ut av Idrettsforbundet og Rogaland Fotballkrets.
Etter å ha holdt på i 2-3 måneder med å sende inn forskjellig dokumentasjon og diskutere forskjellige ting med disse så er vi nå endelig i mål.
I dag fikk vi beskjed om at undersøkelsen var avsluttet og innsendt dokumentasjon var godkjent. Det er fremdeles ting vi må jobbe med men det kan vi ta etter hvert. Det er veldig viktig for Åna Sira Fotballklubb at dette ble løst for hvis ikke så mister vi tilgang til en mengde tildelingsmidler og måtte mest sannsynlig lagt ned klubben.

Det virker som om det er noen som informerer forskjellige kommunale og nasjonale instanser om at Åna Sira Fotballklubb ikke er aktive, men det har vi nå motbevist til gangs.

Vi har massevis av aktiviteter via Åna Sira Fotballklubb og akter å holde på så lenge vi kan å drive denne.

Kanskje vi nå kan få litt ro til å drive klubben og aktiviteter til det beste for innbyggerne i Åna Sira og slippe å bruke hele våre krefter til å bevise at vi er en aktiv klubb.