Bygdecup arrangert i Åna Sira på stadion i regi av Heroes of Haua.

Postet av Jan Petter Kvelland den 4. Sep 2021

Da har det vært en kjempeflott dag i Åna Sira på Åna Sira Fotballklubb med bygdecup i regi av Heroes of Haua gjengen.

Det var 7 lag påmeldt til årets cup og Åna Sira stadion samt bygda viste seg fra sin beste side med sol og herlig vær. Lagene som var med var Frøyland, Rekefjord, Sentrumslaget, Stranno, Åna Sira, Årstad og Øyno. En herlig gjeng med entusiastiske og kampklare gutter og jenter.

Det ble spilt kamper på 3 oppmerkede 5er baner på en nydelig gressmatte, dog litt hard, på stadion.

Åna Sira FK stilte lag og resultatmessig var det vel ikke helt som forventet men vi i lille Åna Sira klarte i hvertfall å stille ett slagkraftig lag allikevel. Dagens mannskap var Petter K, Thomas R, Thomas G, Thomas Å, Johnny, Marius, Kai Espen, Espen, Kristoffer, Jonas. En stor takk til alle som kunne stille opp å spille fotball for Åna Sira FK, det setter vi enormt pris på fra klubben og bygda sin side.

Åna Sira FK tapte begge kampene sine med hhv 0-3 og 2-3 mot hhv Øyno og Årstad.

Fantastisk flott at Heroes of Haua legger disse arrangementene til Åna Sira. Da blir det liv og rør i hele bygda. Det var også mye tilskuere som fikk se fantastisk fotball fra samtlige lag på Champions League nivå, MINST, og en enestående innsats fra alle involverte.

Med alle lagene og tilskuerne så var det nok for bortimot ca 150 mennesker samlet på flotte Åna Sira Stadion.

En stor takk må også rettes til salgsgjengen i kiosken, Greta, Astrid, Anne Rose og Gunnvor, samt Kjell Tore. Kaffe, brus, pølser og vafler gikk ned på høykant.