Litt info angående rullering av Sokndal Kommuneplan og ønsker om innspill til denne.

Postet av Jan Petter Kvelland den 1. Jul 2020

Vedlagt er en del av presentasjonen som administrasjonen i Sokndal Kommune holdt i Åna Sira ifm ny kommuneplan. Hvis noen ønsker alle presentasjonene så ta kontakt på aanasira@online.no så kan dette sendes til den enkelte på mail.

Åna Sira Fotballklubb og Velforening skal sende inn noen enkelte innspill til ny kommuneplan og vi ønsker også flere innspill fra innbyggerne i Åna Sira og eventuelt andre interesserte.

Innspill til ny kommuneplan kan også gjøres på Sokndal Kommune sin hjemmeside direkte på internett via en enkel og grei fane som finnes på forsiden deres.

Innspill kan også sendes til oss i Åna Sira Fotballklubb og Velforening direkte på aanasira@online.no så samler vi disse og sender inn til Sokndal Kommune.

Dette kan virke som veldig tung informasjon men dette er utrolig viktig for oss som bor og lever i Sokndal Kommune\Åna Sira. Tenk og les igjennom vedlagt informasjon og ta eventuelt kontakt med noen av oss i styret til klubben så kan vi kanskje bidra med noe mer informasjon eller forklaring.