Åna Sira Fotballklubb fikk midler fra den nasjonale kompensasjonsordningen ifm COVID 19 pandemien

Postet av Jan Petter Kvelland den 10. Mai 2020

Vi i Åna Sira Fotballklubb søkte på midler fra den nasjonale kompensasjonsordningen ifm COVID 19 pandemien som Lotteristiftelsen bestyrer.

Dette er en ordning som lag og foreninger kan søke på ifm tapte inntekter ifm nedstengningen av all aktivitet og arrangementer.

Det var en rimelig omfattende søkeprosess og dokumentering prosess men etter litt strev så kom vi i mål med søknad mars \ april.

Vi søkte om kompensasjon for tapte inntekter ifm en masse aktiviteter og arrangementer vi skulle hatt i mars\april\mai. Det var snakk om store tapte inntekter når alt dette måtte avlyses.

Vi var så utrolig heldige å få dekket alle tapte inntekter via denne ordningen, dette var bare helt fantastisk.