Åna Sira Fotballklubb og Velforening har fått tildelt gavemidler fra Agder Flekkefjord Tidende.

Postet av Jan Petter Kvelland den 1. Mai 2020

Åna Sira Fotballklubb har vært så utrolig heldige å få tildelt gavemidler fra gavetildelingen av Agder Flekkefjord Tidende.

Vi søkte om midler tidligere i år ifm at gavetildelingen var annonsert i Avisen Agder.

Dette er bare helt fantastiske nyheter for bygda Åna Sira og brukerne av lekeplassen på Log.

Vi søkte om midler ifm at vi ønsker å oppgradere lekeplassen på Log i Åna Sira med nye godkjente lekeapparater, utstyr og diverse leker. Nå er det bare å sette i gang med arbeidet.

En stor takk til Avisen Agder Flekkefjord Tidende.

Svarbrev fra Avisen Agder:

Søkerorganisasjon: ÅNA SIRA FOTBALLKLUBB

Kontaktperson: Jan Petter Kvelland

Søknadsnummer: 2020112046XX

Støtteordning: Lokalavisenes søknadsordning (2020)

Navn på søknad: Opprustning av lekeplass i Åna Sira

Kjære søker

Vi kan informere om at Agder Flekkefjord Tidende har innvilget din søknad. Du kan lese mer om tildelingen og vilkårene for denne i vedlagte tildelingsbrev, som også er lagret i søknadsportalen under menyvalget «Mine Søknader». Finn riktig søknad («Aktive») og velg deretter «Kommunikasjon».

At du har fått støtte vil bli omtalt i din lokalavis. Benytt gjerne også selv denne anledningen til å fortelle andre om at du har fått tildeling fra Agder Flekkefjord Tidende.

Søknadsordningen er et samarbeid med Sparebankstiftelsen DNB og de har laget en egen nettside med råd og tips om budsjettering, økonomistyring og regnskap dersom du har behov for dette.

Vennlig hilsen

Agder Flekkefjord Tidende