Vanskelige tider for alle, inkludert Åna Sira Fotballklubb

Postet av Jan Petter Kvelland den 3. Apr 2020

Det er vonde og vanskelige tider for alle nå ifm denne corona pandemien.
Vi i Åna Sira fotballklubb har til nå avlyst følgende arrangementer, alle fotball og landhockey treninger, dart kvelder, frisbee golf dager, basaren, trim Bingo, dart turnering og muligens musikk Bingo, samt utleie aktivitet av klubbhuset.
Det eneste tilbudet/aktiviteten som ikke er stengt er 10 på topp turene. Denne aktiviteten har myndighetene oppfordret folk til å benytte innenfor anbefalte rammer ifht antall og avstandsregler.

Alt dette resulterer foreløpig i store tapte inntekter for Åna Sira fotballklubb på ca kr 70000-90000.
Dette er 20-25% av de totale inntekter for klubben iløpet av ett normal år.
Vi har heldigvis lagt oss opp en god buffer over flere år med midler som vi pr nå tærer på, men vi får håpe dette ikke varer for lenge.
Vi har også heldigvis mange flotte og gode sponsorer og støttespillere samt en stor og god medlemsmasse som bidrar godt, tusen takk til alle.
Hvis flere ønsker å bli medlem så ta kontakt på Aanasirafk@hotmail.com
og støtt den flotte klubben vår.

Vi får håpe denne unntakstilstand ikke varer veldig lenge slik at tilbud/aktiviteter kan starte opp igjen.

Ta vare på helsa og hverandre. 😁