Nye flotte treningsdresser og T-skjorter med Åna Sira Fotballklubb logo på til salgs.

Postet av Jan Petter Kvelland den 23. Mar 2020

Da er nye og oppdaterte treningsdresser kommet og vi kjører en ny runde med salg av disse.

Dette er samme type dress som vi har kjørt tidligere men disse er oppdatert med nye sponsorer.

Det er UMBRO SUBLIME treningsdresser av høy kvalitet, og i UNISEX utforming.

Disse er tilgjengelig i størrelse M-L-XL-XXL-3XL-4XL

Pris på komplett dress er kr 850.-.

Vi har også gått til innkjøp av en flott T-skjorte med Åna Sira logo og sponsor oppsett på.

Det er UMBRO UX1 T-skjorter av høy kvalitet, og i UNISEX utforming..

Disse er tilgjengelig i størrelse M-L-XL-XXL-3XL-4XL

Pris pr T-skjorte er kr 250.-.

Vi har 30 stk treningsdresser og 30 stk T-skjorter så her er det bare å gripe muligheten til å sikre seg en så raskt som mulig.

Treningsdresser og T-skjorter kan bestilles og legges av ved henvendelse til Åna Sira Fotballklubb på Facebook eller Messenger.

Treningsdresser og T-skjorter kan hentes i Eikedalen 5, 4420 Åna Sira eller avtale annen plass.

Det kan betales med VIPPS til Åna Sira Fotballklubb på nr #108684 eller til konto 3030 27 70448.

Åna Sira Fotballklubb