Åna Sira Stadion.

Postet av Jan Petter Kvelland den 23. Mar 2020

Selv i disse korona tider så jobbes det på Åna Sira Stadion av banemesteren.

Nytt flott skilt er montert på stadion med teksten: ÅNA SIRA STADION, Åna Sira Fotballklubb .

Dette er klubben sitt eget skilt.

Trykk og design er det vår flotte samarbeidspartner og sponsor RP Profil som har stått for.

Da er alle sponsor skilt, samt vårt eget på plass til sesongen en gang kan starte.

Stor service på banetraktor er utført, oljeskift og plugger, div filtre, div drivreimer, overhaling av klippe apparat samt sliping av kniver og en generell sjekk og utskifting av defekte skruer og bolter.

Da er denne klar for tjeneste i år også. Klipping av gressbane starter nok til helgen eller i neste uke da det gror som bare det. Kalk og gjødsel er påkjørt for 2-3 uker siden.

Etter klipping skal banen valses og pigges kraftig. Har vært så  heldig å få hjelp av Lars Krogh som har sveiset opp og fikset den store valsen slik at denne nå er klar til bruk, tusen takk for hjelpen.

Det er viktig å holde gressbanen og resten av stadion anlegget i orden slik at det er klart til bruk når vi en gang kan komme i gang med treninger og annen aktivitet. Det gleder i hvert fall jeg meg til.