Informasjon om nytt medlemssystem for Åna Sira Fotballklubb.

Postet av Jan Petter Kvelland den 17. Jan 2020

Info om medlemssystemet.

Vi jobber med ett nytt medlemssystem og har litt startproblemer med dette.

Spørsmål rundt mailer som mottas, medlemsstatuser, medlemstyper, antall medlemmer, familiemedlemskap, kontingent, osv kan rettes til mailadresse:

aanasirafk@Hotmail.com, eller Tina K Sivertsen eller direkte til Åna Sira Fotballklubb på facebook eller messenger.

Hvis dere ønsker inn flere medlemmer på samme medlemskap så er det bare å melde inn navn og fødselsdato og navnet på hovedmedlemmet som disse ønskes inn under. Vi er veldig glade for alle medlemmer vi får.

Familiemedlemskap koster kr 300 og da er det ubegrenset antall som kan registreres under samme medlemskap.

Enkelt\singel medlemskap koster kr 200.

Det er veldig viktig for oss i Åna Sira Fotballklubb at vi opprettholder og har mange medlemmer. Dette bidrar til å opprettholde aktivitetene vi driver.