Ordfører Torbjørn Klungland foretok offisiell åpning av laksekamera og skjerm på Joker Åna Sira

Postet av Jan Petter Kvelland den 26. Nov 2019

En flott dag i Åna Sira med åpning av laksekamera og skjerm som er montert på joker butikken.

Det var ordfører Torbjørn Klungland som stod for den offisielle åpningen av skjermen.

Taler fra representanter fra Flekkefjord kommune, ved næringssjef Hans Egill Berven, Sira kvina kraftselskap, ved Bjarne Tufte, vassdragsmiljø og leverandør itec ved Vidar Trydal.

Kjempegode wienerbrød, kaffe og brus, levert av Tine Sivertsen, Anne Rose Sigbjørnsen og Kari Egeland på Joker Åna Sira, samt en fantastisk flott kake, fra Presterud.

Tror alle ble mette og gode og godt fornøyd.

Arrangement var i regi av Sira kvina kraftselskap, Flekkefjord kommune og iTech, samt kjempegod hjelp av Åna Sira fotballklubb og joker Åna Sira.

Kenneth Egeland, Jokeren, har montert hylle og skjerm på butikken, iTech ved Vidar Trydal, har montert det tekniske anlegget, Steffen Gjertsen fra Norsk Fiber har montert fiber og internett, leverandør Altifiber. Alt er bekostet av Per Øyvind Grimsby, Sira Kvina Kraftselskap. Jan Petter Kvelland fra Åna Sira Fotballklubb har fasilitert og organisert så godt som mulig ifht alle involverte.

Da er en ny attraksjon åpnet i Åna Sira.