En flott årsavslutning på bygdeserien 2019 avholdt i Åna Sira.

Postet av Jan Petter Kvelland den 14. Sep 2019

Da har sluttspillet i bygdeserien blitt gjennomført på Åna Sira Stadion.

Lagene entret banen til Champions League hymnen og da var stemningen satt og lagene klare til dyst.

Kampene som ble spilt var:

14:00 Åna Legends – Årstad Goats
14:00 Stranno Mermaids – Frøyland FK
14:00 Sentrumslaget – Rekefjorden Cowboys
15:00 Øyno Settlers – Rekefjorden Cowboys
15:00 Årstad Goats – Sentrumslaget
16:00 Åna Legends – Stranno Mermaids
16:00 Frøyland FK – Øyno Settlers
17:00 Frøyland FK – Sentrumslaget
17:00 Åna Legends – Rekefjorden Cowboys

Åna spilte 3 kamper og resultatet ble :

Åna Legends – Årstad Goats, 8 - 8
Åna Legends – Stranno Mermaids, 8 - 6
Åna Legends – Rekefjorden Cowboys, 0 - 3

Laget til Åna Sira var i dag: Tom Inge Log, Thomas Åvedal, Thomas Reistad, Christian Reistad, Kristoffer Egeland, Kim Østrem, Runar Log, Marius Mål, Adrian Egeland, Joakim Log, Reidar Berntsen, Vidar Løyning, Petter Kvelland res. En kjempeinnsats av alle sammen og en stor takk fra Åna Sira FK til alle som stilte opp for klubben, det setter vi pris på.

Det møtte opp massevis av folk, ca 100 stk, som fikk servert god fotball og god mat og drikke fra kiosken. En stor takk rettes til kioskansvarlige og det flotte samarbeidet med Jokeren i denne sammenheng.

Gressmatta var så som så etter ett enormt regnvær de siste dagene, men kampene kunne i hvert fall gjennomføres sånn noenlunde greit. Nå ser gressmatten ut som om det har vært krig....

Tusen takk til alle som deltok og bidro til at dette ble en flott dag på tross av ett veldig regnvær den siste kampen. Stor takk til Heroes of Haua som arrangerer bygdeserien.

Håper alle har hatt en flott dag i Åna Sira.

Kjempegøy dag i Åna i går takket være godt samarbeid mellom Heroes of Haua og Åna Sira Fotballklubb! Topp tre ble slik:

Gull: Øyno Settlers

Sølv: Stranno Mermaids